Director/A Operacions I Finances (Barcelona)

Director/A Operacions I Finances (Barcelona)

30 sep
|
Zoomlion
|
Barcelona

30 sep

Zoomlion

Barcelona

Al Campus Docent Sant Joan de Déu busquem incorporar un/a Director/a dOperacions i Finances (Membre del Comitè de Direcció | Estratègia, Negoci i Transformació).
No busquem algú que gestioni operacions.Busquem algú que ens ajudi a construir el futur del Campus.Una persona capaç dunir estratègia, negoci, operacions i sostenibilitat econòmica per convertir els reptes davui en oportunitats de creixement per demà.
Formaràs part del Comitè de Direcció i tindràs un paper clau en les decisions que definiran levolució del Campus Docent Sant Joan de Déu durant els pròxims anys.Quin serà el teu repte?
Impulsar la sostenibilitat i el creixement del Campus assegurant que les decisions estratègiques es transformin en resultats.Des de la gestió econòmica i financera fins a les operacions, els espais, la tecnologia, les compres o la planificació de lactivitat i lideraràs àmbits essencials per garantir leficiència, la qualitat i el desenvolupament de la institució.
Però, sobretot:Aportaràs visió de negoci.Impulsaràs la presa de decisions basada en dades.Lideraràs equips i projectes de transformació.
Identificaràs oportunitats de millora i creixement.Contribuiràs directament a la sostenibilitat i competitivitat del Campus.Què et farà encaixar en aquest rol?
Tens criteri, visió general i capacitat dexecució.
Entens els números, però també les organitzacions i les persones.Saps veure oportunitats allà on altres veuen processos.Lideres des de l'ètica,



la confiança i la influència.Et sents còmode prenent decisions en entorns complexos i canviants.Valorarem especialment experiència en operacions, finances, controlling, planificació o gestió empresarial, així com en la gestió dinfraestructures, compres, tecnologia i lideratge dequips i projectes transversals.Per què aquesta oportunitat?
Perquè tindràs impacte real.Perquè formaràs part de lequip que defineix lestratègia.Perquè podràs liderar el canvi.I perquè contribuiràs al creixement duna institució de referència amb propòsit i vocació de servei a la societat.Però, sobretot, perquè busquem algú que vulgui construir.Construir processos.Construir equips.Construir informació que permeti prendre millors decisions.I ajudar-nos a construir el Campus que necessitarem en els pròxims anys.
A Sant Joan de Déu entenem que lhospitalitat no està únicament en allò que ensenyem, sinó també en com acollim, com cuidem els espais, com responem i com gestionem.Què toferim?
Incorporació a una institució de referència en làmbit de la formació en salut dins de l'Ordre de Sant Joan de Déu.Capacitat real dinfluència en lestratègia i el creixement del Campus.Entorn amb autonomia, impacte i capacitat de transformació.
Contracte indefinit a jornada completa.Banda salarial en funció de lexperiència, competències i lencaix de la candidatura.Ubicació: Sant Boi de Llobregat.Tagradaria formar part del nostre projecte?
Si et motiva una posició directiva amb impacte real, transversalitat i capacitat de transformació, ens agradarà conèixer-te.
#J-18808-Ljbffr

📌 Director/A Operacions I Finances (Barcelona)
🏢 Zoomlion
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: director/a operacions i finances (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: director/a operacions i finances (barcelona) / barcelona