06 ago
|
Asesoria Carbonell by Club de la Pyme
|
Jijona
06 ago
Asesoria Carbonell by Club de la Pyme
Jijona
Descripció del lloc
Busquem un/a Auxiliar Administratiu/va per incorporar-se al nostre Departament de Subvencions. La persona seleccionada donarà suport administratiu en la gestió i tramitació d'expedients de subvencions destinades principalment a entitats sense ànim de lucre, associacions de festes locals, societats músicals, clubs i entitats esportives, així com altres entitats del teixit associatiu .
Funcions principals
- Gestió administrativa d'expedients de subvencions.
- Preparació, revisió i arxiu de la documentació necessària per a la sol·licitud i justificació de subvencions.
- Introducció i actualització de dades en aplicacions informàtiques.
- Seguiment dels terminis de presentació, esmena, resolució i justificació.
- Suport en l'elaboració i revisió de la documentació requerida per les diferents administracions públiques.
- Atenció telefònica i per correu electrònic a clients i organismes públics.
- Coordinació amb la resta de l'equip per garantir una correcta tramitació dels expedients.
Requisits
- Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives.
- Experiència demostrable en la preparació, tramitació i justificació de subvencions destinades a entitats locals, especialment associacions, societats músicals, comissions de festes,
clubs esportius i altres entitats sense ànim de lucre.
- Coneixement del funcionament de les convocatòries de subvencions de les administracions públiques i de la documentació requerida en cada fase de l’expedient.
- Domini del paquet Microsoft Office, especialment Excel i Word.
- Domini oral i escrit del valencià , imprescindible.
- Capacitat d'organització, planificació i gestió simultània de diversos expedients.
- Persona metòdica, resolutiva, proactiva i amb bones habilitats de comunicació i tracte amb les entitats.
S'ofereix
- Jornada a convenir, segons el perfil i l’experiència de la persona seleccionada.
- Salari a convenir, d’acord amb la formació, experiència i responsabilitat del lloc.
- Incorporació a un equip especialitzat en la gestió de subvencions.
- Formació inicial i suport continu.
- Bon ambient de treball.
- Possibilitat de teletreball algun dia de la setmana , una vegada finalitzat el període d'adaptació i segons les necessitats del departament.
- Oportunitats de desenvolupament professional.
Si tens experiència en la gestió de subvencions per a entitats del teixit associatiu i busques un projecte sólido en un entorn professional i col·laboratiu, ens agradarà conèixer la teua candidatura.
#J-18808-Ljbffr
📌 Auxiliar Administr (Jijona)
🏢 Asesoria Carbonell by Club de la Pyme
📍 Jijona