A Onacare busquem Cuiner/a de Col·lectivitats a Tarragona
Preparació de dietes i menjar casolà i adaptats. Gestió i control dels APPCC. Realització de comandes als proveïdors, i control del material i stock.
Experiència 1 anys. -Preparació de dietes i menjar casolà i adaptats per 100 persones seguint els menus elaborats per diestista- Coneicxement i
- -Aplicació dels APPCC i mesures higièniques ( control temperatures, mostres, traçabilitat...).
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1229' fins a '1400'
Altres dades d'interès: Oferim: -Contacte sólido (indefinit) -Jornada completa. -Horari de 7,30 a 15,15 hores. -Salari segons conveni GERCAT 1229,92 bruts/mensuals + plus.
- - Oferim:
-Contracte fix discontinu ( cobrint les vacances dels centres de Tarragona). -Jornada completa. -Salari segons conveni GERCAT 1229,92 bruts/mensuals + plus. Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més! Compromís amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits.
📌 CUINER/A DE COL·LECTIVITATS (ONACARE - TARRAGONA) (España)
🏢 RESIDÈNCIA PER LA TERCERA EDAT L'ONADA
📍 España
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.