Postúlate en Kit Empleo: kitempleo.es/empleo/6vz0ir
Grup Mifas busquem per l’estiu, 3 Agent ADER / Controlador/a de la zona d'estacionament regulat, la teva funció principal serà vetllar pel correcte funcionament de les zones blaves, donar suport i informació als usuaris i resoldre les incidències del dia a dia .
Aunque la experiencia profesional y las cualificaciones son fundamental para este puesto, asegúrese de comprobar si posee las habilidades interpersonales preferibles antes de solicitar, si se requieren.
Detall de les funcions del lloc de feina
QUÈ FARÀS?Vigilància i control: Supervisar els vehicles estacionats a les zones regulades de Palamós i La Fosca.Atenció al públic: Informar, orientar i donar un servei de qualitat als clients i usuaris de la zona.Resolució d'incidències: Oferir suport i orientació en l'anul·lació de denúncies i l'ús dels parquímetres o aplicacions mòbils.
anglès (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
francès (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
Competències / coneixements: QUÈ BUSQUEM? (REQUISITS DEL PERFIL)Certificat de Discapacitat igual o superior al 33% (Requisit indispensable)Permís de conduir B.Capacitat física: Aptitud per treballar a peu de carrer caminant llargues distàncies durant la jornada laboral.Orientació al servei: Bones habilitats comunicatives,
autocontrol i capacitat per gestionar la pressió o possibles reclamacions d'usuaris de manera amable i assertiva.Idiomes: Domini del català i el castellà (parlat i llegit).Es valorarà molt positivament el coneixement d'una tercera llengua (anglès i/o francès).Informàtica: Nivell d'usuari/a d'ofimàtica i nocions en l'ús de les TIC (es treballarà diàriament amb dispositius PDA).Altres: Flexibilitat, adaptació i capacitat per treballar en equip. No es requereix experiència prèvia.
Condicions del lloc de treball
Altres dades d'interès: QUÈ S'OFEREIX? (CONDICIONS LABORALS)Salari: 2.054,96 € bruts mensuals (en 12 pagues).Tipus de contracte: Temporal per a la campanya d'estiu (del 08/06/2026 al 30/09/2026).Jornada laboral: Completa.Horari i torns: Quadrant de 6 dies de feina i 1 de festa (el dia de festa fix de la setmana és el dilluns).Es treballa majoritàriament en torn de tarda, amb possibilitat de fer alguna setmana de matins de manera puntual. xhfqzwm Horari de matins: 09:00h a 15:30h.Horari de tardes: 13:30h a 20:00h.Ubicació i mobilitat: Palamós (es fan rotacions entre el servei de Palamós i el de La Fosca).
#J-18808-Ljbffr
Postúlate en Kit Empleo: kitempleo.es/empleo/6vz0ir
📌 Controladors/Es De Zona Blava (Palamós)
🏢 MIFAS
📍 Palamós