01 jun
|
Onacare
|
L'Ampolla
Postúlate en Kit Empleo: kitempleo.es/empleo/6tixiq
Amb més de 30 anys d'activitat, a ONACARE som una organització capdavantera dins del sector dels serveis per les persones en situació de dependència.
L'aposta ferma i decidida per la Responsabilitat Social Corporativa, la comunicació constant amb les persones usuàries, les seves famílies, les entitats i organismes amb els quals ens relacionem són els fonaments d'un camí de millora en el que les persones són protagonistes.
Descripció de l'oferta
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis busquem personal graduat en fisioteràpia per a treballar a la nostra residència de Deltebre i els centres de dia de L'Ampolla i L'Aldea.
Les tasques són relatives a la promoció de la salut i a la prevenció de la malaltia:
- Fer la valoració de la persona en el moment del seu ingrés identificant els problemes, i establint els objectius terapèutics.
- Aplicar els tractaments i les tècniques adients de fisioteràpia, de manera individual o grupal.
- Revisar periòdicament l’estat funcional de les persones usuàries, fer l’avaluació dels objectius i dels tractaments aplicats i registrar-ho en el seguiment de la persona.
- Valorar i proposar la necessitat d’ajuts tècnics (cadira de rodes caminadors...), i assessorar en la seva utilització de manera coordinada amb la resta de l’equip.
En general en totes aquelles activitats que li siguin demanades i que tinguin relació amb el que s’ha dit anteriorment.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
- Jornada completa en horari de dilluns a divendres a convenir amb el centre de treball.
- Salari segons conveni GERCAT.
Cartera de BBSS: Els professionals de L'Onada tenen al seu abast diferents beneficis socials com serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?
- Diplomat/da o Graduat/da en Fisioterapia, i/o títol homologat a l'estat espanyol.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Estar registrat/da com a demandant d'ocupació.
Habilitat i valors
- Sentit de la responsabilitat i la professionalitat.
- Disposició de servei.
- Interès per el treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Dotes de coordinació i supervisió d'equips.
#J-18808-Ljbffr
Postúlate en Kit Empleo: kitempleo.es/empleo/6tixiq
📌 Fisioterapeuta a jornada completa a Deltebre, L'Ampolla i L'Aldea.
🏢 Onacare
📍 L'Ampolla