Infermer/a a jornada completa indefinit a Onacare Cerdanyola del Vallès (Sardañola del Vallés)

Infermer/a a jornada completa indefinit a Onacare Cerdanyola del Vallès (Sardañola del Vallés)

14 may
|
Onacare
|
Sardañola del Vallés

14 may

Onacare

Sardañola del Vallés

Amb més de 30 anys d'activitat, a ONACARE som una organització capdavantera dins del sector dels serveis per les persones en situació de dependència.

L'aposta ferma i decidida per la Responsabilitat Social Corporativa, la comunicació constant amb les persones usuàries, les seves famílies, les entitats i organismes amb els quals ens relacionem són els fonaments d'un camí de millora en el que les persones són protagonistes.

Descripció de l'oferta

A Onacare busquem personal d'infermeria per la residència de Cerdanyola del Vallès amb experiència i passió pel sector de la discapacitat intel·lectual .

- Promoció de la salut, valoració integral dels usuaris.
- Administrar i fer el seguiment de la medicació i dels tractaments prescrits pel professional mèdic.
- Coordinació amb CAP, Hospital, i serveis especialitzats segons necessitat.
- Presa i control de constants,i extraccions.
- Administració de medicació, coordinació amb farmàcia segons modificacions i/o prescripcions mèdiques.
- Realització de cures.
- Control de les històries clìniques i expedients.




- Control del correcte estat higiènic de les persones usuàries i de les instal.lacions.
- Comunicació continuada amb els familiars dels usuaris.
- Diseny i participació activa del PAI.
- Coordinació amb l'equip interdisciplinar en l'atenció integral dels usuaris.
- Formació sanitària a l'equip i supervisió de les tasques delegades.
- Horari 7 hores diàries ( preferible torn de tarda).

Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!

Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?

- Diplomat/da o Graduat/da en Infermeria i/o títol homologat a l'estat espanyol.
- Informàtica: Internet a nivell usuari.
- Estar inscrit/a com a demandant d'ocupació.

Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Espanya)

#J-18808-Ljbffr

📌 Infermer/a a jornada completa indefinit a Onacare Cerdanyola del Vallès (Sardañola del Vallés)
🏢 Onacare
📍 Sardañola del Vallés

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:
Escribe tu dirección de correo electrónico, te permitirá de estar al tanto de los últimos empleos por: infermer/a a jornada completa indefinit a onacare cerdanyola del vallès (sardañola del vallés) / sardañola del vallés
Suscribete a esta alerta:
Escribe tu dirección de correo electrónico, te permitirá de estar al tanto de los últimos empleos por: infermer/a a jornada completa indefinit a onacare cerdanyola del vallès (sardañola del vallés) / sardañola del vallés