08 nov
|
Ametller Origen
|
Laza
08 nov
Ametller Origen
Laza
MOZO DE MAGATZEM (ZONA FRANCA)
A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l'accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Col·locar les etiquetes del gènere al palet corresponent i assegurar el correcte registre i ubicació de la mercaderia recepcionada en finalitzar el torn.
Realitzar el muntatge dels palets (empaquetar i etiquetar) amb les caixes que contenen les comandes per a una correcta gestió del transport.
Comprovar la càrrega de les bateries de la maquinària (elevadors, carretons o transpaletes) i portar-les a carregar per mantenir-les en condicions òptimes d'ús.
Valorable Formació en logística o similar.
Carnet de carretoner/a vigent i domini de la PDA.
Experiència mínima d'un any en funcions relacionades.
La possibilitat de formar part d'una empresa líder del sector en expansió.
Jornada completa.
Incorporació inmediata.
📌 Mozos/as envasados de logística (Laza)
🏢 Ametller Origen
📍 Laza