Monitors/Es Colònies Temporada Escolar (Oña)

Monitors/Es Colònies Temporada Escolar (Oña)

08 nov
|
Colònies Rosa Del Vents
|
Oña

08 nov

Colònies Rosa Del Vents

Oña

Vols treballar com a monitor/a de lleure a una de les nostres Cases de Colònies durant la temporada escolar + estiu de **?
Por favor, lea detenidamente la información de esta oferta de empleo para entender exactamente qué se espera de los posibles candidatos.A Rosa dels Vents hem iniciat la recepció de candidatures per formar part de l'equip de monitors/es per aquest any
Com a monitor/a a Rosa dels Vents t'encarregaràs de realitzar activitats de tot tipus (esportives, jocs, balls, manualitats. . . )



A grups escolars i seràs responsable de que els i les participants s'emportin una experiència per tota la vida.FUNCIONS:Execució del programa d'activitats.Atenció als/les nens/es i adolescentsPreparació del material necessari per realitzar les activitats.Cura del material.Fer complir la normativa interna.Motivar i cohesionar el grup de nens/es.CONDICIONS:Oferim formació específica i remunerada amb contracte de formació en les activitats que es realitzen al centre on seràs assignat/da.Possibilitats de fer estades a altres centres de l'empresaSalari: *€ bruts/mes en proporció dels dies treballatsManutenció i allotjament a càrrec nostreREQUISITS:Català avançatDisponibilitat total per poder dormir al centre els dies de feina.
xqbhyrx Experiència prèvia en campaments o colònies, esplais, CAU o altres activitats dins el lleure.
#J-***-Ljbffr

📌 Monitors/Es Colònies Temporada Escolar (Oña)
🏢 Colònies Rosa Del Vents
📍 Oña

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitors/es colònies temporada escolar (oña) / oña

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitors/es colònies temporada escolar (oña) / oña