07 nov
|
Gpf Recursos Humans
|
Barcelona
07 nov
Gpf Recursos Humans
Barcelona
Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta ENGINYER/A DE MILLORA DE PROCESSOS I INDUSTRIALITZACIÓ a Comarca Bages Excel.Lent oportunitat professioonal per perfils JÚNIORS en enginyeria que vulguin aportat la seva experiència i alhora projectar-se en la millora de processos i industrialització de projectes en sòlida multinacional.
Funcions i requisits de la vacant Analitzar els processos productius per identificar oportunitats de millora en productivitat, qualitat i costos.
Liderar i implementar projectes de millora contínua.
Definir i implantar estàndards de treball.
Participar en la resolució d'incidències de producció mitjançant metodologies estructurades de resolució de problemes.
Analitzar indicadors de rendiment (OEE, productivitat, scrap, eficiència, etc.) i proposar accions correctives.
Coordinar accions per a la reducció de malbarataments i la millora de l'eficiència operativa.
Donar suport tècnic als departaments de Producció, Qualitat i Manteniment.
Participar en el llançament de nous productes i processos.
Definir layouts, fluxos de fabricació i mitjans productius.
Elaborar instruccions de treball i documentació tècnica.
Col·laborar en AMFE de procés, plans de control i validacions industrials.
Coordinar proves productives i la posada en marxa de nous processos.
Assegurar el compliment dels objectius de qualitat, cost i termini durant la fase d'industrialització.
Col·laborar amb clients i proveïdors en aspectes tècnics relacionats amb nous projectes.
Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina € ***€/ Any (segons perfil i experiència aportada).
El salari es negociable Altres dades a destacar Oferim: Empresa pionera en el seu producte a nivell internacional.
Estabilitat professional.
Bon ambient laboral.
Projecció professional.
Formació.
Qualificacions requerides Grau amb titulació
- Enginyeria Mecànica Enginyeria Tècnica amb titulació
- Industrial Mecànica Enginyeria Tècnica amb titulació
- Industrial Enginyeria Tècnica amb titulació
- Industrial Elèctrica Enginyeria Tècnica amb titulació
- Altres Grau amb titulació
- Enginyeria Elèctrica Experiència mínima de 2 anys en millora de processos productius i en industrialització de projectes.
Busquem perfils Busquem perfils proactius, amb iniciativa, facilitat de treball en equip i ambició professional.
Nivell d'experiència Altres requeriments RESIDENTS AL BAGES.
Disponibilitat per viatges puntuals.
📌 Enginyer/A De Millora De Processos I Industrialització (Barcelona)
🏢 Gpf Recursos Humans
📍 Barcelona