La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es per desenvolupar tallers d'estudi assistit a les escoles que gestionem al Masnou.Descubra si esta oportunidad es adecuada para usted leyendo toda la información que sigue a continuación.Funcions:Desenvolupar classes de suport educatiu a alumnat de institut amb dificultats d'aprenentatge.Facilitar un espai sólido d'aprenentatge.Tutories individualitzades amb l'alumnat i les families.Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne/a i la seva evolució.
Incorporació:OctubreTipus de contracte:Fix discontinuHorari:De dilluns a dijous en horari de 12::45hs / 6hs/setmana (Primària cicle superior i mitjà).
xqbhyrx De dimarts a dijous en horari de 15::30hs / 5,5hs/setmana (Institut).
📌 Monitors/Es Estudi Assistit Al Masnou (Barcelona)
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.