FACILITADOR/A DE SUPORTS PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUALRevise detenidamente toda la documentación de la solicitud antes de hacer clic en el botón de solicitar al final de esta descripción.Busquem cobrir la posició de Facilitador/a de suports per a persones amb discapacitat intel·lectual per a un centre ubicat a Girona, de Plataforma Educativa.Ubicació: Llar Santa Coloma - Santa Coloma de FarnersIncorporació: InmediataJornada: Temporal per cobrir vacancesSalari: ****€ bruts, al 100% de la jornada i per 14 paguesA QUI ESTEM BUSCANT? Si ets una persona compromesa, empàtica i amb vocació per persones amb discapacitat intel·lectual aquesta és la teva oportunitat! LES TEVES FUNCIONSAcompanyar i donar suport en la vida quotidiana (higiene, salut, oci, inserció laboral,
etc.)Fomentar l'autonomia personal i social de cada personaAplicar i fer seguiment del pla de treball individualitzatCoordinar-te amb famílies i professionals per garantir un suport òptimDetectar i comunicar possibles situacions de vulnerabilitatTreballar en xarxa amb altres agents socials de l'entornREQUISITS IMPRESCINDIBLESCFGS en Integració Social (preferiblement)CFGM en Atenció Sociosanitària / DependènciaAuxiliar d'infermeria / ClínicaCertificat de professionalitat en Atenció SociosanitàriaTitulacions universitàries relacionades amb experiència acreditada (Infermeria, Fisioteràpia, Teràpia Ocupacional, Treball Social, Educació Social, Psicologia, etc.)Altres requisitsDomini del català (parlat i escrit)Coneixements informàtics bàsicsCarnet de conduir i vehicle propiHORARITorns de matins, tardes, nits i caps de setmana (segons calendari)QUÈ T'OFERIM?
Escola bressolFormacióRestaurantsTransport públicAssegurança de salutSi vols formar part d'un projecte transformador i contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones, t'esperem! xqbhyrx Inscriu-te ara i comença una experiència professional amb impacte real! #
📌 Integrador/a social turno de tarde (Oña)
🏢 Plataforma Educativa
📍 Oña
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.