06 nov
|
Empresa d'Artesa de Segre
|
Lérida
06 nov
Empresa d'Artesa de Segre
Lérida
Busquem incorporar un/a administratiu/iva per a la nostra Àrea de Revisió de Comandes, la funció principal del qual serà revisar i introduir les comandes al sistema per a la seva posada en fabricació.
Detall de les funcions del lloc de feina
Revisió detallada de les comandes rebudes (models, mides, colors, combinacions, etc.).
Comprovació que la informació estigui completa i sigui correcta abans d'enviar les comandes a fabricar.
Introducció de les comandes al sistema.
Contacte amb els representants comercials i/o els clients en cas de dubtes o de correccions necessàries.
Experiència 1 anys. Es valorarà l'experiència en tasques administratives.
títol fp de grau mig - administració
Competències / coneixements: - Domini de les eines ofimàtiques.- Atenció al detall i capacitat Bona comunicació i capacitat de treball en equip.- Residència a prop de la zona.
Condicions del lloc de treball
Altres dades d'interès: Ambient de treball dinàmic i col·ó inicial a càrrec de l'empresa.Jornada completa amb horari intensiu.Estabilitat laboral en una empresa consolidada.
#J-*-Ljbffr
📌 Administratiu/Iva (Lérida)
🏢 Empresa d'Artesa de Segre
📍 Lérida