05 nov
|
Serunion
|
Alcarràs
Descripció:
A Serunion, empresa de restauració col·lectiva amb més de 30 anys d’experiència i líder del sector, estem buscant el millor talent per incorporar als nostres centres. Si tens experiència
Es busca Monitor/a de suport a alumnes amb NESE per una vacant a ESCOLA COMTES DE TORREGROSSA (ALCARRÀS)
Tasques:
- Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials.
- Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i/o joves.
- Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes.
- Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes.
- Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants.
- Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implícites al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions.
- En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l’escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l’aula segons les directrius de la Direcció del Centre.
Oferim:
- SUBSTITUCIÓ fins mínim el dia 10/11 .
- Horari:
Dilluns, dimarts: 9-14 i de 15-16:30
Dimecres, dijous i divendres: 9-13:30 i de 15-16:30
- Salari segons conveni de col·lectivitats.
- Contracte temporal.
- Oportunitat de treballar en un equip col·laboratiu i dinàmic.
- Formar part d'una companyia líder que valora i recompensa l'esforç i dedicació dels seus treballadors/as: pla de formació contínua, beneficis socials, desenvolupament professional.
A Serunion volem construir un equip divers i compromès, on totes les persones puguin desenvolupar el seu potencial i contribuir a l’èxit de l’empresa. T’animem a presentar la teva candidatura i unir-te al nostre equip inclusiu!
Volem que la teva experiència sigui àgil, clara i humana. Algunes fases del procés de selecció es poden recolzar en eines d'Intel·ligència Artificial, amb revisió i decisió humana. Al llarg del procés, podries rebre un missatge per WhatsApp amb un enllaç per realitzar la teva entrevista virtual de forma ràpida i senzilla amb la DANI, la nostra assistent virtual. Estigues atent/a i prepara't per fer el següent pas en el teu camí laboral amb Serunion!
- Imprescindible certificat de monitor/a de temps lliure i/o Cicle formatiu de Grau mitjà/superior de TAPSD (Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència), integració social, tècnic/a infantil o similar.
- Desitjable formació universitària en educació social, psicologia, magisteri, treball social o similar.
- Es requereix un certificat de delicte sexual negatiu actualitzat (requisit legal per a treballar amb menors).
- Català avançat (mínim B2)
- Desitjable d'1 a 3 anys com a Monitor/a de Suport per a estudiants amb necessitats educa
📌 Monitor/a de suport a alumnes NESE (Alcarràs)
🏢 Serunion
📍 Alcarràs