BALLS LLATINS - REUS

BALLS LLATINS - REUS

04 nov
|
Jan Bcs, S. L
|
Reus

04 nov

Jan Bcs, S. L

Reus

Cerquem un/a formador per a dinamitzar l'activitat de Balls llatins al CCC Reus - St. Josep Obrer, els dimecres, de 09:45 a 10:45 ó de 17 a 18h. Incorporació immediata.
Impartir i dinamitzar classes de balls llatins, preparar coreografies, ensenyar tècniques i passos adaptats als diferents nivells, i fomentar un ambient participatiu, estimulante i divertit.

- Experiència 6 mesos. Experiència en balls llatins i en la impartició de classes grupals. Es valorarà la capacitat d'adaptació a diferents nivells i perfils de participants.
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Persona dinà mica, alegre i proactiva, amb habilitats comunicatives i pedagògiques, capacitat de lideratge i dinamització de grups, creativitat, empatia i facilitat per motivar els participants.

- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (1 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 100

📌 BALLS LLATINS - REUS
🏢 Jan Bcs, S. L
📍 Reus

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: balls llatins - reus / reus

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: balls llatins - reus / reus