Important experiència amb estrangeria i haver treballat abans amb menors estrangers
Imprescindible residencia en:
Cataluña/Catalunya » Gerona/Girona
Requisitos Mínimos:
Titulació Universitària en Treball Social o Diplomatura. Experiència en intervenció socioeducativa amb adolescents, intervenció familiar i comunitària, actitud proactiva, dinamisme, compromís, motivació pel lloc, adaptabilitat, positiva, amb ganes de créixer al costat del projecte i sobretot bona persona. Maneig en resolució de conflictes i capacitat de treball en equip. Disponibilitat horària i geogràfica.
Requisitos Deseados:
Imprescindible residència en: Girona Es valorarà incorporació immediata. Valorable experiència en àmbits educatius d'almenys un any. Permís de conduir i vehicle propi
Puesto de Trabajo:
Entre les seves funcions estaria:
Explorar la situació social i familiar directament amb l’adolescent, amb cert grau de maduresa. En aquells casos que sigui possible, es contactarà amb la família. Recollir informació sobre l´adolescent procedent dels serveis socials bàsics,
EFI, o d’altres serveis que hagin pogut intervenir. Informar i proposar prestacions socials i econòmiques per a l’adolescent. Participar en l’elaboració i/o la revisió periòdica dels protocols propis del recurs. Coordinar-se amb altres professionals de l’àmbit social que hagin intervingut, intervenen i/o que faran el seguiment del cas (serveis bàsics, equips d’atenció a la infància i l’adolescència, serveis penitenciaris, etc.). Orientar els/les professionals que desenvolupen la seva feina en contacte directe amb els adolescents sobre les característiques particulars de cadascun d'ells per aconseguir els objectius establerts en els seus PEI/PAI. Afavorir una millor adaptació dels adolescents atesos i la seva reintegració psicosocial, millorant l'assumpció de responsabilitats i competència sociofamiliar.
Tipo de contrato:
Interinidad
Jornada:
Completa
Horario Laboral:
Estudios Mínimos:
Trabajo Social
Condiciones:
Retribució salarial segons conveni d'acció social de Catalunya.
📌 TREBALLADOR/A SOCIAL (Gerona)
🏢 Fundación Diagrama
📍 Gerona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.