Cuiner-A (España)

Cuiner-A (España)

03 nov
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
España

03 nov

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

España

Nivell propi CA: Nivell professional: oficicialTipus de contracte: laboral indefinitHorari: 8 A 16H¿Tiene las habilidades necesarias para este puesto?
Lea todos los detalles a continuación y presente su candidatura hoy mismo.Detall de les funcions del lloc de feinaEmpresa de la Roca del Vallès cerca a un-a cuiner-a amb experiència acreditada, formació actualitzada en manipulació d'aliments, control d'al·lèrgens i prevenció de contaminació creuada.
Acostumat a portar i coordinar un equip, ser creatiu ...Sou a jornada completa brut de *€ , horari de 8 a 16hExperiència 36 mesos.
Preparació dels aliments, Elaboració i cocció, emplatat i presentació, gestió del rebost i magatzem: xqbhyrx Higiene i neteja, col·laboració en la carta, organització de l'equipCondicions del lloc de treballSalari mensual brut des de '**' fins a ''#J-***-Ljbffr

📌 Cuiner-A (España)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cuiner-a (españa) / españa