SOLDADOR MECANITZADOR (Les Llosses)

SOLDADOR MECANITZADOR (Les Llosses)

03 nov
|
Publicada per ETT / Agencia RRHH
|
Les Llosses

03 nov

Publicada per ETT / Agencia RRHH

Les Llosses

Descripción:Empresa del sector metal·lúrgic busca soldador i mecanitzador per a la fabricació i muntatge de peces i estructures metàl·liques. Les tasques inclouen soldadura, mecanitzat de peces, ajust i verificació segons plànols tècnics.
Experiència prèvia en soldadura (MIG/MAG, TIG) i/o mecanitzat CNC. Coneixements de lectura de plànols. Carnet de carretoner o pont grua. Capacitat de treball en equip i polivalència.
Persona responsable, amb ganes de treballar en entorn industrial. xqbhyrx Precisió, autonomia i compromís amb la qualitat del treball.
Experiència mínima en soldadura o mecanització (o formació específica acabada)La siguiente información tiene como objetivo proporcionar a los posibles candidatos una mejor comprensión de los requisitos para este puesto.
Coneixement bàsic de plànols tècnicsResidència propera a la zona (Vinyoles d’Orís o voltants)Disponibilitat immediataCapacitat per treballar amb diferents màquines i processos

📌 SOLDADOR MECANITZADOR (Les Llosses)
🏢 Publicada per ETT / Agencia RRHH
📍 Les Llosses

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: soldador mecanitzador (les llosses) / les llosses

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: soldador mecanitzador (les llosses) / les llosses