03 nov
|
Generalitat De Catalunya
|
Reus
03 nov
Generalitat De Catalunya
Reus
PROFESSOR/A DE METEOROLOGIA per efectuar exercicis i prà ctiques amb l'ordinador per interpretar la informació meteorològica en base a la teoria que es va assolint. Relacionar les experiències de les prà ctiques de vol amb el que s'ha assolit a l'aula. Completar el coneixement bà sic que deu tenir un pilot sobre meteorologia. Atenció alumnes, preparació docència, elaboració de material de suport, correcció d’exà mens i participació en tasques de planificació, avaluació i coordinació.
Funcions de professor/a per la impartició de l'assignatura de "meteorologia avançada".
- Experiència 6 mesos. Experiència en docència en formació università ria en Meteorologia, FÃsica o Ciències Atmosfèriques, amb coneixents avançats de meteorologia sinòptica, dinà mica atmosfèrica,
climatologia i anà lisis de fenòmens meteorològics en escala meso i sinòptica.
- anglès (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: REQUISITS DESITJATS, no imprescindible:TÃtol de Doctor/a en meteorologia, FÃsica de la Atmosfera o aèries relacionades, aixà com a experiència docent i/o professional en meteorologia aeronà utica.
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada parcial (6 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 3573
- Altres dades d'interès: Contracte 1 mes i 22 dies. Total hores de docència 42 hores, distribuïdes en 6 hores setmanals. Dimecres i divendres de 16:30 a 19:30
📌 PROFESSOR/A DE METEOROLOGIA. OFERTA 31340 (Reus)
🏢 Generalitat De Catalunya
📍 Reus