02 nov
|
Almacenes-Gasco-1
|
Villanueva y Geltrú
02 nov
Almacenes-Gasco-1
Villanueva y Geltrú
A Gasco de Vilanova, busquem incorporar una persona per a la nostra botiga de Vilanova en la posició de dependent/a, amb jornada parcial en torn de matí o tarda i possibilitat d’ampliació de jornada segons necessitats de l’establiment. Si consideres que encaixes amb aquest perfil i t’agradaria formar part del nostre equip.
Obtenga más información sobre este puesto leyendo los detalles a continuación y luego envíe su solicitud para ser considerado.
Detall de les funcions del lloc de feinaAtenció i assessorament al clientVenda i cobrament a caixaReposició i organització de producte a la botigaManteniment de l’ordre i la bona imatge de l’establimentSuport en campanyes comercials i èpoques de major afluènciaCol·laboració amb la resta de l’equip en les tasques diàriesExperiència 1 anys.
Persona responsable i amb bona actitudOrientació al client i habilitats comunicativesCapacitat per treballar en equipDinamisme, iniciativa i ganes de treballarEs valorarà experiència prèvia en atenció al públic o venda al detallCompetències / coneixements: Cerquem una persona responsable, dinàmica i amb orientació al client, que destaqui per la seva actitud positiva, la capacitat de treball en equip i la motivació per desenvolupar-se en un entorn comercial orientat al públic infantil i familiar. xqbhyrx Condicions del lloc de treballAltres dades d'interès: La jornada laboral serà de dilluns a dissabte, així com els diumenges d’obertura comercial durant la campanya de Nadal.
📌 DEPENDENT/A DE BOTIGA (Villanueva y Geltrú)
🏢 Almacenes-Gasco-1
📍 Villanueva y Geltrú