02 nov
|
Associació Diverjoc Font D'En Fargas
|
Barcelona
02 nov
Associació Diverjoc Font D'En Fargas
Barcelona
Busquem monitors/monitores de Taller d’Art per dinamitzar activitats artístiques i creatives amb infants en una escola de Badalona.
Taller d’Art Infantil – P4 i P5-->Dilluns de 16.30 a 17.30 hTaller d’Art Primària – 1r a 6è-->Dijous de 16.30 a 18.00 h.¿Quiere enviar su solicitud? Lea toda la información sobre este puesto a continuación y luego pulse el botón de solicitar.
Detall de les funcions del lloc de feinaPreparar i dinamitzar activitats de dibuix, pintura, manualitats i altres tècniques artístiques.
Adaptar les activitats a les diferents edats dels infants.
Preparar i recollir el material de les sessions.
Fomentar la creativitat, la participació i un bon clima de grup.
Vetllar per la seguretat i el benestar dels infants durant l’activitat.
Experiència 1 anys.
Experiència treballant amb infants.
Competències / coneixements: Interès i coneixements en activitats artístiques, manualitats o educació creativa.
Persona responsable, dinàmica, creativa i amb capacitat per gestionar grups.
Es valorarà disposar del títol de Monitor/a de Lleure o formació relacionada amb educació, belles arts, integració social o similar. xqbhyrx Condicions del lloc de treballJornada parcial tarda (3 hores
- fix i periòdic de caràcter discontinu)Altres dades d'interès: Disponibilitat durant tot el curs escolar en els horaris indicats.
📌 MONITORS/MONITORES DE LLEURE (Barcelona)
🏢 Associació Diverjoc Font D'En Fargas
📍 Barcelona