02 nov
|
BALNEARI TERMES VICTORIA
|
Valladolid
02 nov
BALNEARI TERMES VICTORIA
Valladolid
Cambrer/a Restaurant PizzeriaBusquem una persona seria i professional amb mínim 2 anys d'experiència en posició similar, proactiva, amb orientació al client i a les ventes i amb capacitat de treballar en equip.
A continuación se detalla todo lo que necesita saber sobre lo que implica esta ocasión, así como lo que se espera de los solicitantes.
OferimContracte a jornada completa indefinitHoraris estables sense hores extres, 39h. setmanals2 torns rotatius amb 2 dies seguits de descans setmanal (Setmana 1: divendres i dissabte festa. Setmana 2: dissabte i diumenge festa)Ambient jove i capacitat de creixement dins l'equip i l'empresa30 dies de vacances anual o part proporcional + 14 festius. Plus increment 40% del salari base diari pels dies festius especials treballatsDescompte per a treballadors en totes les empreses del grupImprescindible residència a la zona del Vallès i domini del Català i Castellà. xqbhyrx Abstenir-se d'apuntar-se a la oferta en cas de no complir els requeriments del lloc de treball.
📌 Cambrer/A Restaurant Pizzeria (Valladolid)
🏢 BALNEARI TERMES VICTORIA
📍 Valladolid