Enginyer/A D’industrialització (Gerona)

Enginyer/A D’industrialització (Gerona)

02 nov
|
Jobtome
|
Gerona

02 nov

Jobtome

Gerona

Descripción: Empresa industrial de la Garrotxa busca incorporar un/a Enginyer/a d´Industrialització per participar en la definició i posada en marxa de nous processos productius vinculats a línies de muntatge de grans sèries o la millora de línies existents. La persona seleccionada tindrà un paper clau en la millora dels sistemes de fabricació, la incorporació de nous equips i tecnologies i el desenvolupament de solucions que permetin augmentar la productivitat, la qualitat i l’eficiència de la planta. Funcions principales: Desenvolupar i millorar procesos de muntatge industrial. Participar en la implantació de nous productes, equips i línies productives. Dimensionar els recursos, automatitzacions i mitjans necessaris per a cada projecte. Preparar requeriments tècnics i coordinar proveïdors de maquinària i enginyeria. Analitzar incidències, riscos i desviacions del procés, proposant accions correctores. Promoure projectes de millora contínua,



estandardització i optimització de costos. Treballar de manera coordinada amb Producció, Qualitat, Manteniment, Compres i R+D. S´ofereix: Contractació fiable directament per empresa. Incorporació a una companyia industrial consolidada i amb un alt nivell tecnològic. Flexibilitat horària d’entrada i sortida. Retribució orientativa d’entre 37.000 i 42.000 € bruts anuals, segons experiència Coneixements de PLC. Es valorarà experiència en entorns de producció seriada i nivell professional d’anglès. Experiència prèvia en enginyeria de processos, industrialització, automatització o muntatge industrial. Coneixements de CAD, processos automatitzats, PLC i Lean Manufacturing. Capacitat per gestionar projectes, coordinar diferents interlocutors i prendre decisions tècniques.

📌 Enginyer/A D’industrialització (Gerona)
🏢 Jobtome
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a d’industrialització (gerona) / gerona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a d’industrialització (gerona) / gerona