A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones, i tu hi pots contribuir formant part del nostre equip.
Descripció de l'oferta Seleccionem un/a
Terapeuta ocupacional
per a la nova r esidència de gent gran ubicada a Lloret de Mar.
La persona seleccionada, passarà a formar part d'un equip de professionals, que tindrà la missió d'ajudar a l'usuari/a a millorar la seva autonomia en les tasques de la vida diària i assistir i donar suport en el manteniment de funcions de la persona.
Treballarà les diferents àrees d'automanteniment (AVD bàsiques i instrumentals) i les àrees de la persona tals com memòria, atenció, raonament, funció motora, sensitiva i relacions interpersonals, a través del disseny i la programació d'activitats i ocupacions terapèutiques.
Contracte:
Indefinit. Incorporació a 28/12/2026.
Jornada:
40h/set i horari a concretar
Suport físic i emocional a càrrec de l'empresa
Sistema de beneficis i descomptes
Formació : Diplomatura amb titulació de Teràpia Ocupacional (imprescindible)
Experiència:
Dos anys d'experiència realitzant funcions similars, en l'àmbit de gent gran ambbase al Model ACP.
Perfil competèncial :
Pensem amb un/a professional orientat/da en millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones amb estil de comunicació proper, amb empatia, assertivitat i facilitat per a treballar en equip.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
#J-18808-Ljbffr
📌 Terapeuta ocupacional per la residència de gent gran -Lloret de Mar
🏢 Sumar
📍 Lloret de Mar
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.