Cambrer/a Restaurant Pizzeria Busquem una persona seria i professional amb mínim 2 anys d'experiència en posició similar, proactiva, amb orientació al client i a les ventes i amb capacitat de treballar en equip.
A continuación se detalla todo lo que necesita saber sobre lo que implica esta ocasión, así como lo que se espera de los solicitantes.Oferim
Contracte a jornada completa indefinit
Horaris estables sense hores extres, 39h. setmanals
2 torns rotatius amb 2 dies seguits de descans setmanal (Setmana 1: divendres i dissabte festa. Setmana 2: dissabte i diumenge festa)
Ambient jove i capacitat de creixement dins l'equip i l'empresa
30 dies de vacances anual o part proporcional + 14 festius. Plus increment 40% del salari base diari pels dies festius especials treballats
Descompte per a treballadors en totes les empreses del grup Imprescindible residència a la zona del Vallès i domini del Català i Castellà. xlqxfvg Abstenir-se d'apuntar-se a la oferta en cas de no complir els requeriments del lloc de treball.
#J-18808-Ljbffr