Si está considerando enviar una solicitud, asegúrese de pulsar el botón de solicitar de abajo después de leer la descripción completa.
Cerquem un/a tallerista per a dinamitzar l'activitat «Menjar sa, sense complicacions», al CCC Reus - La Rambla, els dimarts, de 17:30 a 19h.
Detall de les funcions del lloc de feina
S’encarregarà de preparar i dinamitzar l’activitat «Menjar sa, sense complicacions», oferint consells pràctics sobre alimentació saludable i equilibrada, planificació dels àpats i elaboració de receptes senzilles, nutritives i econòmiques.
Requisits
-
- Experiència 6 mesos. En la realització de tallers d’alimentació saludable, nutrició o educació alimentària,
així com en la planificació de menús i l’elaboració de receptes senzilles i equilibrades. xghoner
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Habilitats comunicatives i pedagògiques, capacitat per transmetre coneixements de manera clara i pràctica, organització i planificació, creativitat i orientació a les necessitats de les persones participants.