29 oct
|
Viena
|
Sabadell
Tot comença a VIENA
Som una empresa familiar de restauració amb més de 55 anys de trajectòria i un equip format per més de 1.500 professionals. Tenim un objectiu clar: oferir una experiència que generi clients satisfets i fidels.
A Viena, treballem cada dia per ser un punt de trobada de referència, on la qualitat, l’accessibilitat i la inclusió defineixen la nostra proposta de valor.
A Viena busquem persones amb bona actitud, responsables i amb ganes de treballar. Tindràs l’oportunitat de formar part d’un equip acollidor, amb formació inicial, bon ambient i possibilitats de creixement professional.
Que faràs en el teu dia a dia?
- Realitzar les operacions de recepció de productes i materials (sec i temperatura controlada), supervisant la mercaderia, verificant que es correspon amb els albarans de lliurament, i realitzant els controls de qualitat establerts per a la recepció dels productes.
- Col·locar els productes i materials rebuts procurant per la integritat dels productes.
- Gestionar la rotació de l'estoc de les mercaderies de temperatura controlada.
Què oferim?
- Contracte indefinit a jornada completa.
- No és necessària experiència prèvia, ja que la formació inicial és a càrrec de Viena.
- Sou competitiu i retribució versátil, amb opció d’assegurança mèdica privada.
- Bon ambient de treball i equip compromès.
- Mínim 2 dies consecutius de descans.
- APP de Salut iDoctor amb accés 24/7 a 10 especialitats mèdiques, consulta legal i veterinària.
Apunta’t i comença una nova aventura a Viena
Requisits del lloc:
Disponibilitat per treballar en horari de matins de 7 a 15h.
📌 Mozo/a de almacén (Sabadell)
🏢 Viena
📍 Sabadell