Auxiliar Infermeria (Lérida)

Auxiliar Infermeria (Lérida)

29 oct
|
EL RACO DE CARDEDEU
|
Lérida

29 oct

EL RACO DE CARDEDEU

Lérida

Des de El Racó de Cardedeu, ens trobem en cerca d'un/a Auxiliar de Geriatria per al torn de matí, a la nostra residència de gent gran.
A continuación se detalla todo lo que necesita saber sobre lo que implica esta posibilidad, así como lo que se espera de los solicitantes.
Detall de les funcions del lloc de feinaLa persona seleccionada s'encarregarà de l'atenció i cura dels residents en les seves activitats bàsiques de la vida diària, incloent-hi suport en higiene, mobilitzacions, canvis posturals i acompanyament.
Així mateix, realitzarà l'administració de medicació i alimentació segons pauta, donarà suport als usuaris diabètics i col·laborarà en les tasques diàries del centre, com la gestió de la bugaderia i el trasllat dels residents a les diferents àrees de la residència.
Tècnic/a en Atenció a Persones en Situació de DependènciaCompetències / coneixements: Disposar de vehicle propi i residir per la zona.
Experiència prèvia realitzant funcions similars.
xqysrnh Habilitats socials, empatia i capacitat de treball en equip.
Condicions del lloc de treballSalari mensual brut des de '**' fins a '**'

📌 Auxiliar Infermeria (Lérida)
🏢 EL RACO DE CARDEDEU
📍 Lérida

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar infermeria (lérida) / lérida

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar infermeria (lérida) / lérida