Monitors/Es Estudi Assistit A Pineda De Mar (Barcelona)

Monitors/Es Estudi Assistit A Pineda De Mar (Barcelona)

29 oct
|
Fundació Pere Tarrés
|
Barcelona

29 oct

Fundació Pere Tarrés

Barcelona

La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es per desenvolupar tallers d'estudi assistit a les escoles que gestionem a Pineda de Mar.
¿Interesado en saber más sobre este trabajo?
Desplácese hacia abajo y descubra qué habilidades, experiencia y cualificaciones académicas se necesitan.Funcions:Desenvolupar classes de suport educatiu a alumnat de institut amb dificultats d'aprenentatge.Facilitar un espai fiable d'aprenentatge.Tutories individualitzades amb l'alumnat i les families.Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne/a i la seva evolució.
Incorporació:OctubreTipus de contracte:Fix discontinuHorari:De dilluns a dijous en horari de 12:*******:30hs // 4,44hs/ setmana (Escola)Dilluns de 16:00 a 17:30hs // 1,75hs/setmana (Institut)Dilluns i dijous en horari de 17:*******:15hs i dimarts i dimecres de 16:*******:30hs // 5hs/setmana (Escola) xqysrnhRequisits:Dominar la llengua catalanaExperiència amb infants i joves, amb un mínim d'1 anyTenir el títol de monitor/a en educació en el lleure.Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals

📌 Monitors/Es Estudi Assistit A Pineda De Mar (Barcelona)
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitors/es estudi assistit a pineda de mar (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitors/es estudi assistit a pineda de mar (barcelona) / barcelona