1 Psicoterapeuta (España)

1 Psicoterapeuta (España)

28 oct
|
Parc Taulí Hospital Universitari
|
España

28 oct

Parc Taulí Hospital Universitari

España

Descripció del Servei:¿Tiene las habilidades necesarias para este puesto?
Lea todos los detalles a continuación y presente su candidatura hoy mismo.
El Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) del Parc Taulí està integrat en el Servei de Medicina Pediàtrica (dintre de l'Àrea d'Atenció a la Dona i a l'Infant) del Parc Taulí.
Forma part de la Xarxa de Serveis Públics concertats del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya per a l'atenció dels infants amb alteracions i/o signes de risc en el seu neurodesenvolupament.
Abordatge psicoterapèutic de les alteracions lligades a la discapacitat intel·lectual.
Trastorns de l'espectre de l'autisme i altres alteracions de la conducta.
Treball amb famílies i coordinació amb els recursos educatius i socials del territori.
Títol de Llicenciatura/Grau en Psicologia o Psicopedagogia.
Titulació de post grau relacionada amb les funcions del lloc de treball.
Nivell de català C1 o compromís d'obtenir-lo*.
Principals responsabilitats:Abordatge psicoterapèutic de les alteracions lligades a la discapacitat intel·lectual.
Trastorns de l'espectre de l'autisme i altres alteracions de la conducta.
Treball amb famílies i coordinació amb els recursos educatius i socials del territori.
Quins requisits són necessaris?
Títol de Llicenciatura/Grau en Psicologia o Psicopedagogia.
Titulació de post grau relacionada amb les funcions del lloc de treball.
Nivell de català C1 o compromís d'obtenir-lo*.
Es valorarà positivament:Currículum.




Formació específica en Psicopatologia de la primera infància i coneixements en l'abordatge terapèutic dels diferents trastorns del desenvolupament i treball amb famílies.
Experiència d'almenys 3 mesos en intervenció psicoterapèutica en Atenció Precoç.
Coneixement i domini de:Estratègies d'intervenció específica en Atenció Precoç, així com de metodologies específiques en l'atenció terapèutica de les alteracions de la comunicació i dels trastorns d'espectre autista, discapacitat intel·lectual i trastorns de la conducta.
Tècniques aplicades al tractament d'infants amb alteracions com "TEACH", "Model Denver", "PECS", "SAAC", entre d'altres.
Treball amb famílies i els recursos educatius i socials del territori.
Ofimàtica a nivell usuari.
Carnet de conduir B i cotxe propi.
Busquem una persona amb:Habilitats comunicatives: capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, familiars i professionals.
Organització i planificació: gestió eficient del temps i dels recursos per assolir els objectius fixats.
Responsabilitat: capacitat de prendre decisions i executar les funcions del lloc de feina des de la implicació i el compromís, tenint en compte els requeriments i les indicacions rebudes i els criteris propis d'actuació.
Treball en equip:



treballar de forma cooperativa i coordinada amb totes les persones que formen un equip, col·laborant en la realització de les tasques i entenent que es treballa per a un objectiu comú.
Adaptabilitat: capacitat de cercar i aplicar respostes àgils i eficaces davant de situacions, entorns, persones, responsabilitats i tasques canviants, integrant el canvi de manera positiva i constructiva.
Predisposició a l'aprenentatge: mantenir una actitud positiva cap a l'aprenentatge per a optimitzar les competències professionals i desenvolupar amb èxit l'activitat laboral.
Així com interès per la formació i la recerca.
Què t'oferim?
Incorporació immediata i vinculació laboral sólido (contracte de substitució fins a cobertura definitiva de la plaça -antics interinatges-, segons RDL ***)*Jornada completa amb condicions regulades pel III Conveni SISCAT.
Formar part d'un equip compromís amb la qualitat assistencial i el servei públic.
Entorn professional amb valors, equip multidisciplinari i projectes en evolució constant.
Possibilitat de continuïtat mitjançant processos públics de selecció.
*Pla de desenvolupament en matèria de competències lingüístiques en català en cas de no disposar del certificat requerit.
O altres modalitats que en dret siguin possibles i que en cap cas seran de menor estabilitat que el contracte de substitució (com, per exemple, transitòriament un contracte de relleu previ al contracte de substitució, o un pacte de mobilitat vertical segons Codi de Selecció i Vinculació vigent).
Procés de selecció:Les condicions generals d'aquesta convocatòri

📌 1 Psicoterapeuta (España)
🏢 Parc Taulí Hospital Universitari
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: 1 psicoterapeuta (españa) / españa

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: 1 psicoterapeuta (españa) / españa