Es precisa Facultatiu en Histopatologia . S'ofereix contracte d'interinitat, jornada de 35h i salari de 4600€ bruts/mes per 14 pagues.
Segons l'Ordre JUS/3403/2009, de 17 de novembre, per la qual s'aprova la relació de llocs de treball de l'Institut Nacional de Toxicologia i Ciències Forenses, les tasques descrites per al lloc de Facultatiu d'Histopatologia. Especialitat Anatomia Patològica. Coneixements suficients en Histopatologia Forense que permetin una integració immediata en la feina per a la resolució dels casos del Servei d'Histopatologia.
- llicenciatura o enginyeria - medicina
- tÃtol de grau - medicina
- Contracte laboral temporal (36 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 4600
- Altres dades d'interès: Horari de 8 a 15 Han de figurar inscrits a les Oficines dels Serveis d’Ocupació com a demandants d’ocupació o millora d’aquesta, excepte els que treballin com a interins a l’Administració de JustÃcia. El perÃode d'inscripció finalitza el 9/11/2026.
📌 FACULTATIU/VA D'HISTOPATOLOGIA (Barcelona)
🏢 Generalitat De Catalunya
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.