Lloc: Amposta
A laFundació Pere Tarréscerquem un/adocent especialista en màrqueting i comunicacióper impartir una formació presencial durant el mes d'octubre aAmposta, adreçada principalment a persones vinculades aentitats i associacions del municipi.
La formació tindrà un enfocamentpràctic i participatiu, amb l'objectiu que les persones participants adquireixin eines per dissenyar i estructurar el seu propipla de màrqueting i comunicació, treballant a partir de casos i projectes reals.
Què faràs?
Impartir la formació "Com fer un pla de màrqueting i comunicació".
Facilitar eines i recursos per definir objectius, públics, estratègies, canals i accions de comunicació.
Treballar la planificació i priorització de les accions de màrqueting i comunicació.
Acompanyar les persones participants en l'aplicació dels continguts als seus projectes o entitats.
Facilitar eines per definir indicadors i avaluar els resultats de les accions realitzades.
Dinamitzar les sessions mitjançant exercicis, exemples i casos pràctics.
Què oferim?
Lloc: Amposta
Durada total: 12 hores
Distribució:
3 sessions de 4 hores durant el mes d'octubre
Horari: de * a * h
Modalitat: presencial
Persones destinatàries: principalment persones vinculades a entitats i associacions del municipi
Si tens experiència en màrqueting i comunicació, t'agrada compartir coneixement i tens capacitat per convertir conceptes estratègics eneines pràctiques i aplicables, ens agradarà conèixer-te
Requisits:Què busquem?
Formació en Màrqueting, Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques o àmbits afins.
Experiència professional en màrqueting i/o comunicació.
Experiència en el disseny de plans de màrqueting i comunicació: definició d'objectius, públics, estratègies, canals, accions i indicadors.
Experiència o habilitats per a la docència i dinamització de grups.
Capacitat per impartir una formació pràctica, dinàmica i participativa.
Disponibilitat per desplaçar-se a Amposta.
Valorable:experiència professional o coneixement de l'àmbit de lesentitats, associacions, voluntariat o tercer sector.
#J-*-Ljbffr
📌 Docent Curs Com Fer Un Pla De Màrqueting I Comunicació A Amposta (España)
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 España
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.