27 oct
|
HOSPITAL DEL MAR RESEARCH INSTITUTE
|
Barcelona
27 oct
HOSPITAL DEL MAR RESEARCH INSTITUTE
Barcelona
Títol Del Projecte
Tècnic/a d'Engagement & Outreach al Departament d'Impacte
Ref.
FIMIM**-ÁVILA
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Ismael avila Piñero
Títol Del Projecte
Tècnic/a d'Engagement & Outreach al Departament d'Impacte
Grup / Servei
Translació
Tasques Que RealitzarÀ
Suport operatiu en la planificació, organització i seguiment d'activitats de participació ciutadana i divulgació científica.
Organització, arxiu i actualització de la documentació relacionada amb activitats, esdeveniments, projectes i iniciatives de divulgació i participació.
Preparació de documentació, continguts i materials de suport per a jornades, tallers, xerrades i activitats de divulgació científica.
Suport en la coordinació d'iniciatives de participació de pacients, associacions i ciutadania en projectes de recerca i innovació.
Col
laboració en l'organització d'activitats destinades a apropar la recerca de la institució a la societat i fomentar la cultura científica.
Suport en la identificació de convocatòries de finançament i oportunitats de col
laboració relacionades amb la divulgació científica i la participació ciutadana.
Suport en la preparació de continguts divulgatius, materials informatius i accions de comunicació, en coordinació amb els serveis de comunicació de la institució.
Manteniment i actualització de bases de dades de contactes, entitats, associacions de pacients i altres agents de l'ecosistema científic i social.
Suport en la comunicació i coordinació amb grups de recerca, professionals sanitaris, associacions de pacients, centres educatius i altres entitats.
Elaboració de llistats, informes i indicadors de seguiment per avaluar l'abast, la participació i l'impacte de les activitats desenvolupades.
Participació en reunions de seguiment i suport transversal a les activitats del departament.
Col
laboració puntual amb les àrees de Quality & Data Intelligence, Transfer & Translation i Business Development en iniciatives transversals del Departament d'Impacte.
Formació
Grau universitari en Biotecnologia, Ciències Biomèdiques o àrees relacionades. Es valorarà formació complementària en l'àmbit Participació i Divulgació Científica, Qualitat, Transferència tecnològic, Gestió de projectes, Propietat intel
lectual, Emprenedoria o valorització.
Experiència
Es valorarà experiència prèvia en: -Centres de recerca, hospitals o universitats -Projectes de participació ciutadana i difusió d'activitats -Gestió de projectes d'R+D+i -Suport administratiu o tècnic en entorns científics -Oficines de transferència tecnològica (OTRI/TTO)
Coneixements
Idiomes -Català i castellà:
nivell alt oral i escrit. -Anglès: nivell mínim B2 (especialment comprensió i redacció de documentació científica i tècnica). Informàtica -Domini del paquet Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). -Capacitat de treball amb bases de dades i eines de seguiment. Es valorarà experiència amb: -CRMs o ERPs (Odoo o similars) -Gestors documentals -Plataformes de convocatòries i projectes Altres coneixements -Coneixements bàsics de recerca biomèdica i ecosistema d'innovació en salut. -Comprensió bàsica de conceptes de qualitat en l'entorn de recerca (ISO i ISO *), propietat intel
lectual, patents, transferència tecnològica i desenvolupament de negoci. -Capacitat d'organització, seguiment de terminis i treball transversal.
Informació Addicional
Perfil orientat a l'aprenentatge i desenvolupament dins l'àmbit Participació i Divulgació Científica. -Capacitat de treball en equip i en entorns multidisciplinaris. -Persona proactiva, organitzada i amb habilitats de comunicació. -Interès en l'impacte científics, clínic i social de la recerca. -Incorporació a un entorn dinàmic orientat a la translació i l'impacte real de la innovació en salut.
Per formalitzar el contracte formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional, no han d'haver transcorregut més de 3 anys des de la finalització dels estudis que habiliten per al contracte.
Contracte
CT formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional 12p
#J-***-Ljbffr
📌 Tècnic/A D'Engagement (Barcelona)
🏢 HOSPITAL DEL MAR RESEARCH INSTITUTE
📍 Barcelona