27 oct
|
L' Arca Serveis Ambientals
|
España
27 oct
L' Arca Serveis Ambientals
España
Es necessita un/a conductor/a amb carnet C+CAP (Maresme) per contracte temporalDetall de les funcions del lloc de feina
- Conducció del vehicle recol·lector per la recollida de residus municipals per la realització de la feina encomanada a través dels fulls de ruta. Recepció i emissió dels fulls de ruta amb les anotacions pertinents.
- Conducció del vehicle assignat per la realització de la feina de càrrega i descàrrega dels materials o contenidors mitjançant sistema de ganxo del camió, preparació del contenidor realitzar la seva retirada i buidatge per la posterior valorització del residu.
- Recollida de contenidors soterrats amb ploma.
- Recollida dels residus i transport al gestor final.
- Reportar incidències que repercuteixin en el servei al superior directe en temps i forma.
- Responsable del correcte manteniment del vehicle i equipaments assignat (nivells, oli, mecànica bàsica, ordre i neteja). Experiència 6 mesos. Es valora experiència en el maneig de camió ganxo i/o altres camions.
Competències / coneixements: Disposar del carnet C adient per el vehicle assignat i estar al corrent de la normativa vigent. En possessió del CAPCondicions del lloc de treballAltres dades d'interès: Salari: ** euros bruts/anuals x 15 pagues #J-*-Ljbffr
📌 CONDUCTOR/A CARNET C+CAP (España)
🏢 L' Arca Serveis Ambientals
📍 España