26 oct
|
FUNDACIÓ CLAROR
|
Santa Cecilia
26 oct
FUNDACIÓ CLAROR
Santa Cecilia
Claror Delfos busca una persona per a incorporar a l'equip d'atenció al públic i comercials. ¿Tiene las siguientes habilidades, experiencia e impulso para tener éxito en este puesto? Descúbralo a continuación.
Serà la persona responsable d’oferir atenció i informació mitjançant el format d’autogestió i assolir els objectius de captació, fidelització i retenció, assignats per part del seu Responsable de Procés, seguint els procediments i protocols d’atenció establerts, amb la màxima qualitat del servei. Horari:
De Dilluns Divendres de 17.00 a 21.00 h Categoria:
2 (conveni propi) Jornada:
50%. Contracte:
indefinit Requisits mínimsTitulació, Certificats i Coneixements Imprescindibles Formació en EGB, ESO o Superior Certificat negatiu del registre de delinqüents sexuals.
Formació Complementària i Altres Coneixements Addicionals Cicle formatiu de grau mig o superior en Vendes. Coneixements comercials: cicle de venda, captació, retenció, atenció al client, etc. Domini de la llengua catalana i castellana, a nivell oral. Coneixements de la llengua anglesa o altres, a nivell oral. Coneixements d’Ofimàtica en Outlook. Coneixements del programa Deporwin o similars. Pràctica habitual, i coneixement dels productes i dels serveis que s’ofereixen des dels centres esportius. Competències Desitjables Orientació al client. Passió per l’esport. Interrelació personal. Cultura del detall. Orientació a l’assoliment. xlqxfvg Comunicació. #J-18808-Ljbffr
📌 Atenció al públic - comercial (Santa Cecilia)
🏢 FUNDACIÓ CLAROR
📍 Santa Cecilia