Por favor, lea detenidamente la información de esta oferta de empleo para entender exactamente qué se espera de los posibles candidatos.
Es busca persona dinàmica, propositiva i positiva, de bon tracte de cara al client, que li cridi l'atenció el món de la depuració d'aigües, amb moltes ganes d'aprendre i formar‐se, per tal d'entrar a formar part d'una empresa ben posicionada en el sector del tractament d'aigües per tal d'ocupar una plaça de: OPERARI d'explotació de plantes de tractament d'aigües residuals.
La tasca consisteix en portar la gestió de la depuradora d ́una empresa durant les 8 hores de treball diari. Les tasques que s ́han de fer en la depuradora són les següents:
- Verificar i assegurar el bon funcionament de la planta.
- Realitzar els manteniments preventius requerits.
- Controlar l ́estoc de productes químics.
- Comunicar qualsevol incidència detectada.
La persona encarregada de la gestió de la planta estarà en contacte per obtenir el suport de tot l ́equip d ́una empresa especialitzada en el tractament d ́aigües residuals. xqysrnh
Es valorarà aportació i coneixença en el sector de depuradores d'aigües residuals tan industrials, urbanes i de purins, com qualsevol experiència en el món químic, de laboratori i/o producte químic.