25 oct
|
Eurofirms Group | People first
|
Oña
25 oct
Eurofirms Group | People first
Oña
T'apassiona connectar persones, generar oportunitats i liderar per valors?
Dé el siguiente paso en su carrera competente ahora: desplácese hacia abajo para leer la descripción completa del puesto y envíe su solicitud.Si tens actitud, visió comercial i et motiva impulsar el creixement en la zona de Girona, aquest lloc de Business Developer és per a tu
Per què treballar amb nosaltres?
En Eurofirms Group creiem en el talent sense etiquetes.
Apostem per un entorn inclusiu, divers i respectuós, on cada persona compta i pot créixer sent autèntica.People First no és només el nostre lema, és la nostra manera de treballar.Entraràs a formar part de l'empresa de gestió de talent de capital nacional número 1 a Espanya, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector dels Recursos Humans.
Som presents en diversos països d'Europa i Llatinoamèrica, i seguim en constant expansió, posant a les persones en el centre.Què viuràs i fer en aquest rol?
La teva missió serà desenvolupar negoci a la zona de Girona, generant noves oportunitats comercials i consolidant relacions amb clients.Això inclou:
Comercial:Prospecció activa i obertura de nous clients.Fidelització i desenvolupament de comptes actius.Identificació d'oportunitats i necessitats reals.Desenvolupament de noves línies de negoci.Coordinació amb altres oficines per a garantir un servei excel·lent.Col·laboració interna:Treball conjunt amb l'equip de Recruiters per a assegurar la qualitat del servei.Suport en processos de selecció i seguiment de treballadors segons necessitats del client.Què busquem en tu?
Escolta activa, empatia i actitud positiva.Perseverança, iniciativa i ganes d'aprendre.Capacitat d'adaptació i comunicació clara.Experiència comercial (valorable en el sector ETT o RH).
Permís de conduir.Què t'oferim?
Pla de carrera real dins de la companyia, amb possibilitats de creixement i promoció interna.Gestió per valors, amb focus en la transparència, el compromís i el respecte.Bon ambient laboral, on la companyia i la col·laboració són part del nostre dia a dia.Flexibilitat horària real: entrada entre les 8.00 i les *, sortida entre les * i les *.Una tarda lliure per setmana, per a tu.Un dia de teletreball setmanal.Formació contínua i eines tecnològiques que et faciliten el treball.Sistema de prima atractiva que reconeix el teu esforç.
Assegurança mèdica als 2 anys per a tu i la teva família.
xqysrnhBenefits i descomptes en gimnasos.Vehicle d'empresa
📌 Business Developer ServiciosB (Oña)
🏢 Eurofirms Group | People first
📍 Oña