Analista de Aplicaciones IT (Terrassa)

Analista de Aplicaciones IT (Terrassa)

24 oct
|
Mutua Terrassa
|
Terrassa

24 oct

Mutua Terrassa

Terrassa

Mútua Terrassa és una entitat de benefici social que ofereix assistència sanitària, serveis d’atenció a la dependència, assegurances sobre les persones i serveis de suport sanitari.
És entitat proveïdora del Departament de Salut i del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, pels que gestiona serveis sanitaris i socials a Barcelona, Girona i Tarragona.
Amb més de 5.000 professionals i 20 societats, te uns ingressos anuals consolidats de 407 milions d’euros.
Descripció de l'oferta
Cerquem un/a Analista Programador/a per incorporar-se al nostre equip.
En aquesta posició, t’encarregaràs d’analitzar, programar, validar i implantar aplicacions informàtiques noves o modificacions d’aplicacions existents, d’acord amb els criteris del Cap d’Aplicacions.
El teu objectiu serà donar resposta a les necessitats de les persones usuàries, vetllant perquè disposin d’un entorn àgil, fiable i consistent.
Què faràs?
Et reuniràs amb els responsables de projecte i amb les persones usuàries per entendre i analitzar els seus requeriments.
Programaràs i desenvoluparàs noves aplicacions i modificaràs les existents per facilitar la feina de les persones usuàries.
Detectaràs,



comprovaràs i validaràs possibles errors per garantir el correcte funcionament de les aplicacions.
Lideraràs la posada en marxa de nous aplicatius i les modificacions dels ja existents.
Donaràs suport a les persones usuàries, tant en el manteniment evolutiu com en el correctiu dels aplicatius.
Convocaràs i realitzaràs reunions de seguiment per validar els aplicatius.
Implementaràs els canvis necessaris a partir dels aspectes detectats en les reunions de seguiment.
Donaràs suport a les persones usuàries en relació amb els aplicatius.
Participaràs en processos de migració.
Horari adaptable: - Entrada de 8h a 9:30h - Divendres, previs a festius i agost horari intensiu
Menjador bonificat.
Salari competitiu en funció de l’experiència aportada.
Pla de beneficis socials per a les persones que formen part de l’organització:Club de Compres amb descomptes a diverses Entitats col·laboradores, suport a la maternitat/paternitat, suport a la jubilació, etc.
Enginyeria Tècnica o Superior en Informàtica o Telecomunicacions.
Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
Experiència prèvia treballant amb sistemes ERP.
Català i castellà.
Tenir experiencia amb l'ERP Axional de Deister
#J-18808-Ljbffr

📌 Analista de Aplicaciones IT (Terrassa)
🏢 Mutua Terrassa
📍 Terrassa

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: analista de aplicaciones it (terrassa) / terrassa

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: analista de aplicaciones it (terrassa) / terrassa