Busquem un/a monitor/a de menjador escolar amb tasques de suport a la neteja per incorporar-se a un centre educatiu de Solsona.
La persona seleccionada s'encarregarà de supervisar i acompanyar l'alumnat d'ESO durant el servei de menjador, vetllant pel bon funcionament de l'espai i per una bona convivència. També donarà suport en les tasques de recollida i neteja de la cuina i del menjador un cop finalitzat el servei.
Funcions principals
Supervisió i acompanyament de l'alumnat d'ESO durant el servei de menjador. Vetllar pel compliment de les normes de convivència i pel bon funcionament del servei. Recollida i neteja de la cuina, els estris i el menjador escolar. Manteniment de l'ordre i la higiene dels espais de treball.
Requisits
Persona responsable, organitzada i amb capacitat de treball en equip. Habilitats de comunicació i tracte adequat amb adolescents.
Bona predisposició per combinar tasques de monitoratge i neteja. Es valorarà l'experiència prèvia en menjadors escolars i en tasques de neteja.
Condicions laborals
Ubicació: Solsona. Tipus de contracte: Indefinit. Jornada: 17,5 hores setmanals. Horari:
Dilluns, dimarts i dijous: de 13.40 a 17.30 h. Dimecres: de 12.40 a 15.30 h. Divendres: de 12.00 a 15.30 h. *Dimecres i divendres les tasques són nomès de neteja i l'horari es pot flexibilitzar.
Salari brut mensual: 694,67 €.
Si t'interessa una feina fiable en l'àmbit dels menjadors escolars i tens habilitats per treballar amb adolescents, esperem la teva candidatura!
📌 MONITOR/A D'ESO I AUXILIAR NETEJA A SOLSONA
🏢 AUSOLAN
📍 Solsona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.