Enginyer/A Elèctric/A I D’automatització (Madrid)

Enginyer/A Elèctric/A I D’automatització (Madrid)

23 oct
|
LHH Recruitment Solutions
|
Madrid

23 oct

LHH Recruitment Solutions

Madrid

Enginyer/a Elèctric/a i d’AutomatitzacióProvíncia de Girona | 38.000-45.000 € bruts anuals + plusos per viatgesT’agradaria participar en el desenvolupament deprojectes industrials personalitzats, combinant disseny elèctric, automatització i posades en marxa?Des deLHH Recruitment Solutions, busquem un/aEnginyer/a Elèctric/a i d’Automatitzacióper incorporar-se a una empresa industrial consolidada de la província de Girona, amb activitat internacional i una clara aposta per la innovació, la qualitat i el desenvolupament de solucions a mida.
T’incorporaràs a un equip tècnic multidisciplinari i participaràs en totes les fases del projecte, des del disseny inicial fins a la instal·lació i posada en marxa a casa del client.
Quin serà el teu dia a dia?Desenvoluparàs esquemes i solucions elèctriques mitjançantEPLAN .
Seleccionaràs components i prepararàs llistes de materials i documentació tècnica.
Participaràs en la programació i integració de sistemesPLC i HMI .
Faràs seguiment dels projectes durant les fases de fabricació i muntatge.
Participaràs en proves internesFAT, instal·lacions i posades en marxaSAT .
Col·laboraràs amb les àrees de projectes, fabricació, comercial i producte.
Donaràs suport tècnic al client i participaràs puntualment en formacions sobre els equips instal·lats.
Treballaràs en projectes personalitzats, amb reptes tècnics diferents i un alt component d’enginyeria.
Formació en Enginyeria Elèctrica, Electrònica Industrial, Automatització o similar.
Experiència en disseny elèctric dins d’una oficina tècnica, enginyeria,



empresa integradora o fabricant de maquinària.
Coneixements i experiència treballant ambEPLAN .
Es valoraran coneixements de programacióPLC/HMI, especialment amb Siemens, Allen-Bradley o Schneider Electric.
Es valorarà experiència en posades en marxa i coneixements de normativaIEC, CE, UL o ATEX .
Bon nivell d’anglès per treballar en projectes internacionals.
Disponibilitat per viatjar de manera puntual, aproximadament menys d’un 20% del temps.
Busquem una persona resolutiva, organitzada, amb iniciativa i capacitat per treballar de manera coordinada amb diferents equips.
Contractació sólido i incorporació directa a empresa.
Salari fix entre 38.000 i 45.000 € bruts anuals, segons experiència i vàlua aportada.
Plusos addicionals pels viatges i desplaçaments .
Horari flexible d’entrada i sortida.
Participació en projectes industrials personalitzats i d’àmbit internacional.
Entorn tècnic, col·laboratiu i multidisciplinari.
Autonomia i participació en les diferents fases del projecte.
Oportunitats de formació, aprenentatge i desenvolupament professional.
Per què pot ser un bon projecte per a tu?Perquè no treballaràs únicament en una petita part del procés. Podràs veure com les teves solucions evolucionen des del disseny inicial fins a convertir-se en equips reals instal·lats a casa del client.
Si t’atrau la combinació entreenginyeria elèctrica, automatització, projectes a mida i entorn internacional, ens agradarà conèixer-te.#Enginyeria #EnginyeriaElectrica #Automatització #EPLAN #PLC #HMI #ProjectesIndustrials #Girona #OportunitatLaboral #LHH

📌 Enginyer/A Elèctric/A I D’automatització (Madrid)
🏢 LHH Recruitment Solutions
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a elèctric/a i d’automatització (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a elèctric/a i d’automatització (madrid) / madrid