Administratiu/Iva Compres (España)

Administratiu/Iva Compres (España)

21 oct
|
Dades De L´Empresa Ocultes Verificada
|
España

21 oct

Dades De L´Empresa Ocultes Verificada

España

Descripción:
Important empresa de la comarca d ?Osona especialitzada en la fabricació de plaques electròniques amb més de 25 anys d ?experiència en el sector, precisa incorporar un/a administratiu/iva en el departament de compres.
En dependència del responsable, la persona seleccionada realitzarà les següents tasques pròpies del lloc de treball: Assegurar l ?aprovisionament Planificació de les necessitats de compra que indica el sistema Llançar comandes Reclamar confirmacions i el material endarrerit Gestionar les devolucions i la logística Es requereix: Experiència prèvia demostrable en l ?àrea de compres.
Incorporació immediata Persona responsable, organitzada i amb ganes d ?aprendre S ?ofereix: Contracte sólido Bon ambient laboral Formació i aprenentatge constant #J-*-Ljbffr

📌 Administratiu/Iva Compres (España)
🏢 Dades De L´Empresa Ocultes Verificada
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administratiu/iva compres (españa) / españa