Coordinador/A De Menjador Escolar Per Barcelona (Madrid)

Coordinador/A De Menjador Escolar Per Barcelona (Madrid)

21 oct
|
Fundesplai (Fundació Catalana De L'Esplai)
|
Madrid

21 oct

Fundesplai (Fundació Catalana De L'Esplai)

Madrid

Coordinador/a de menjador escolar per BarcelonaDes de Fundesplai estem cercant un/a Coordinador/a de Menjador Escolar per a un centre educatiu de Barcelona. Busquem una persona molt organitzada, treballadora, amb un alt grau d’empatia i una forta capacitat de resiliència. És una oportunitat per liderar un equip ampli ( 27 persones ) i gestionar un espai de migdia amb un volum important d’infants ( 600 infants ). Es tracta d’una plaça fixa amb incorporació immediata.
FuncionsCoordinar el funcionament diari del menjador escolar, activitats extraescolarsCoordinar Casals ( primavera, estiu i hivern )Gestionar i supervisar l'equip de monitors/es.
Organitzar torns, cobertures i distribució de tasques i activitats.
Vetllar pel bon acompanyament i l’atenció educativa dels infants durant l’espai de migdia.
Garantir el compliment de les normes de convivència, funcionament i higiene del servei.
Actuar com a enllaç entre Fundesplai, l’equip de monitors i la direcció del centre.
Gestionar incidències, donar atenció a les famílies i resoldre situacions del dia a dia.
Fomentar un ambient positiu, segur i educatiu.




RequisitsTítol de director/a o coordinador/a de lleureCertificat de delictes sexuals negatiu actualitzatExperiència prèvia en coordinació d’equips, gestió de serveis educatius o entorns similars.
Excel·lents habilitats d’organització, lideratge i comunicació.
Persona empàtica, assertiva i amb capacitat de gestió emocional.
Capacitat per treballar sota pressió i gestionar imprevistos amb serenitat.
Disponibilitat per a la incorporació immediata.
Què oferimContracte Fixe discontinuHorari: Jornada complerta .
Formar part de Fundesplai i d’un projecte educatiu amb impacte social.
Suport continuat i bon ambient de treball.
Per què treballar a Fundesplai?A Fundesplai formaràs part d’un projecte educatiu amb impacte real, compromès amb el benestar i el creixement dels infants. Treballaràs en un entorn professional, amb valors, suport continu i possibilitats de desenvolupament. Si busques una feina amb sentit i un equip que creu en la seva tasca, Fundesplai és el teu lloc.

📌 Coordinador/A De Menjador Escolar Per Barcelona (Madrid)
🏢 Fundesplai (Fundació Catalana De L'Esplai)
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a de menjador escolar per barcelona (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a de menjador escolar per barcelona (madrid) / madrid