AGENTS DE DESENVOLUPAMENT LOCAL (Rosas)

AGENTS DE DESENVOLUPAMENT LOCAL (Rosas)

20 oct
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Rosas

20 oct

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

Rosas

L'Ajuntament de Roses cerca un/a Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL) d'Economia Blava.
La persona seleccionada haurà de realitzar una diagnosi del potencial de l'economia blava als municipis de Roses, Cadaqués, el Port de la Selva, Llançà i l'Escala, treballant amb agents públics i privats per identificar projectes vinculats a aquest sector i impulsar estructures de governança territorial.

- T�TOL DE GRAU
- català (parlat Mitjà , escrit Mitjà )
- Competències / coneixements: Es requereix titulació università ria oficial de grau o equivalent, estar inscrit/a com a demandant d'ocupació o en situació de millora de feina i disposar del nivell de suficiència de català C1.
- Disponibilitat de vehicle: automòbil




- Permisos de conduir: b

- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2410
- Altres dades d'interès: Horari de 8h a 15h de dilluns a divendres. Cal tenir coneixements informà tics de nivell mitjà (processador de textos, full de cà lcul i correu electrònic) i coneixements en la gestió de xarxes socials i pà gines web. Es valoren habilitats organitzatives, capacitat d'anà lisi, capacitat de treball en equip, habilitats d'atenció al client i comercials, aixà com capacitats de lideratge.

📌 AGENTS DE DESENVOLUPAMENT LOCAL (Rosas)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Rosas

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: agents de desenvolupament local (rosas) / rosas

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: agents de desenvolupament local (rosas) / rosas