Des de fa 25 anys, a Doble Via Cooperativa oferim serveis integrals de gestió d'equipaments i programes d'acció social i cultural, d'educació, d'animació sociocultural i dinamització comunitària.
També fem assessoria i acompanyament en el disseny i la planificació d'iniciatives, en totes les etapes de la vida, de la infantesa a la vellesa.A Doble Via volem que formis part d'un gran equip
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.Necessitarem a una persona que s'encarregui de fer els cursos de gimnàstica per a gent gran, GAC i Activitat Física, tots ells adreçats a majors d'edat a Sant Cugat del Vallès.
Les funcions principals seran:Desenvolupar les classes d'esports.Saber adaptar els exercicis als diferents nivells dels usuaris.Deixar la sala endreçada i mantenir els armaris de material endreçats.
Requisits:Titulació relacionada amb esport.Titulació relacionada amb entrenament personal i manteniment físic.
Es valorarà:Nivell C de català.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Competències que esperem de tu:Persona proactiva.Flexibilitat per poder adaptar les classes.Responsable.Puntual.
Oferim:Horari: Dimarts i dimecres de 17:30 a 20h.Jornada: 5 hores setmanals.Categoria: Tallerista.Salari: Segons conveni del lleure o 25€ bruts/hora autònoms (factura).
Incorporació: 06 d'octubre de .