Estàs buscant una oportunitat com a administratiu/va a la comarca d’Osona? Tens experiència en gestió administrativa i domines l’anglès i el francès? Si és així, inscriu-te a la nostra oferta! Estem buscant una persona per incorporar-se a una empresa consolidada de la zona dedicada al sector càrnic. La persona seleccionada formarà part d’un equip dinàmic i es responsabilitzarà d´una àmplia varietat de tasques administratives. Oferim:
Horari: torn central amb divendres intensiu Salari: segons perfil Ubicació: Seva Estabilitat laboral Bon ambient de treball Requisits imprescindibles:
Experiència prèvia amb ERP Sap Experiència en gestió logística (valorable) Domini de Paquet Office Nivell d’anglès alt (B1 - A2), es valorarà també francès (nivell mitjà) Vehicle propi per desplaçar-se al centre de treball Nivell d´anglès alt (B1 – A2) + valorable francès nivell mig Maneig de Paquet Office. Experiencia administrativa prèvia Carnet B i vehicle propi
#J-18808-Ljbffr
📌 ADMINISTRATIU/VA ANGLÈS i FRANCÈS (Seva)
🏢 IMAN TEMPORING ETT
📍 Seva
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.