Diverjoc busca monitors/monitores de corretorns per cobrir suplències en el servei de menjador escolar.
Donar suport en el servei de menjador escolar durant les suplències. Acompanyar i supervisar els infants durant l'estona de migdia. Vetllar pel benestar, la convivència i els hà bits d'higiene dels infants. Dinamitzar activitats i jocs durant l'estona de lleure.
- Experiència 1 anys. Es valorarà experiència prèvia com a monitor/monitora de menjador escolar, monitor/monitora de lleure o en l'acompanyament i dinamització d'activitats amb infants. Es tindran en compte especialment les persones amb capacitat d'adaptació, iniciativa i disponibilitat per cobrir suplències al migdia, amb possibilitat d'incorporar-se a una plaça fixa en el futur.
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- anglès (parlat Mitjà , escrit Mitjà )
- Disponibilitat de vehicle: moto
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (3 hores - fix i periòdic de carà cter discontinu)
- Salari mensual brut 100
- Altres dades d'interès: Salari segons conveni de lleure
📌 MONITORS/MONITORES DE CORRETORNS (Barcelona)
🏢 Diverjoc
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.