18 oct
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Figueres
18 oct
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Figueres
Fundació Privada d'àmbit socioeducatiu infantil i juvenil de Figueres cerca un/a professional amb perfil professional de mestre/a de primària o educador/a social.Titulacions universitàries requerides: Grau en Educació Primària o Diplomatura de Mestre/a de Primària / Grau o Diplomatura en Educació Social.
No deje pasar esta ocasión, inscríbase rápidamente si su experiencia y habilidades coinciden con lo que se indica en la siguiente descripción.
Detall de les funcions del lloc de feinaPosar-se al capdavant de les aules d'aprenentatge per adquirir les capacitats bàsiques en català i comprensió matemàtica.Responsable d'un grup d'adolescents de 12 a 16 anys, per donar suport a l'estudi en horari fora de l'IES. També dinamització d'activitats de lleure educatiu,
junt a altres grups.
- Grau en Educació Primària
- Mestre/a d'Educació Primària
- Educació Social
- Competències / coneixements: Capacitat de treball en equip.Facilitat per acompanyar en la realització dels deures escolars.Habilitats en activitats de lleure educatiu.
Condicions del lloc de treball
- Altres dades d'interès: Horari setmanal : 23'30h – De dilluns a dijous de 15 a 19.45h , 3 divendres de 9 a 13h i 1 de tardes. xghoner Disponibilitat d'algun dissabte al matí per realitzar activitats de lleure educatiu.
📌 MESTRE/A D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Figueres)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Figueres