Tècnic/a en anatomia patològica i citodiagnòstic (Cataluña)

Tècnic/a en anatomia patològica i citodiagnòstic (Cataluña)

17 oct
|
SAS - Serveis Auxiliars de la Sanitat
|
Cataluña

17 oct

SAS - Serveis Auxiliars de la Sanitat

Cataluña

Descripción:
Amb l’objectiu d’oferir oportunitats de desenvolupament professional i afavorir l’assumpció de noves funcions i responsabilitats, el Consorci Hospitalari de Vic obre una vacant temporal per a la provisió d’un lloc de treball de Tècnic/a en Anatomia Patològica. La persona seleccionada s’incorporarà al Servei d’Anatomia Patològica i participarà en el processament, preparació i tractament de mostres, d’acord amb els protocols i estàndards de qualitat del servei.
- Capacitat de treball en equip
- Responsabilitat, rigor i atenció al detall
- Motivació per l’aprenentatge i el desenvolupament professional
- Capacitat de treball en equip en entorn sanitari
- Rigor, responsabilitat i precisió en el desenvolupament de les tasques
- Capacitat d’organització i gestió del temps
- Actitud proactiva i orientació a la qualitat
- Disponibilitat per adaptar-se a les necessitats del servei
- CFGS en Anatomia Patològica i Citodiagnòstic
- Coneixement de llengua catalana, nivell B2 o equivalent
J-18808-Ljbffr

📌 Tècnic/a en anatomia patològica i citodiagnòstic (Cataluña)
🏢 SAS - Serveis Auxiliars de la Sanitat
📍 Cataluña

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a en anatomia patològica i citodiagnòstic (cataluña) / cataluña

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a en anatomia patològica i citodiagnòstic (cataluña) / cataluña