GESTOR/A PROCESSAL I ADMINISTRATIU/IVA PER AL PARTIT JUDICIAL DE FIGUERES

GESTOR/A PROCESSAL I ADMINISTRATIU/IVA PER AL PARTIT JUDICIAL DE FIGUERES

17 oct
|
Generalitat De Catalunya
|
Figueres

17 oct

Generalitat De Catalunya

Figueres

Es necessita un/a gestor/a processal i administratiu/iva en el partit judicial de FIGUERES. Es tracta d’un nomenament d’interinatge per cobrir llocs de treball vacants, reservats o substitucions, de durada indeterminada, amb un mà xim de 3 anys.
Correspon al cos de gestió processal i administrativa col·laborar en l’activitat processal de nivell superior, aixà com la realització de tasques processals pròpies. Amb carà cter general, sota el principi de jerarquia, i sense perjudici de les funcions concretes del lloc de treball que exerceixin, li correspon: a) Gestionar la tramitació dels procediments, de la qual ha de donar compte al lletrat de l’Administració de justÃcia, en particular quan determinats aspectes exigeixin una interpretació de llei o de normes processals, sense perjudici d’informar el titular de l’òrgan judicial quan sigui requerit per a això. b) Practicar i signar les compareixences que efectuïn les parts en relació amb els procediments que se segueixin en l’òrgan judicial, respecte a les quals té capacitat de certificació. c) Documentar els embargaments, llançaments i altres actes la naturalesa dels quals ho requereixi, amb el carà cter i la representació que li atribueixin les lleis, llevat que el lletrat de l’Administració de justÃcia consideri necessà ria la seva intervenció, i en els actes esmentats té la consideració d’agent de l’autoritat. d) Estendre les notes que tinguin per objecte unir al procediment dades o elements que no constitueixin prova en aquest, a fi de garantir la seva deguda constà ncia i posterior tramitació, i n’ha de donar compte, a aquest efecte, a l’autoritat superior, aixà com elaborar notes, que poden ser de referència, de resum de les interlocutòries i d’examen del trà mit a què es refereixin. e) Dur a terme les tasques de registre, recepció i distribució d’escrits i documents, relatius a afers que s’estiguin tramitant en jutjats i tribunals. f) Expedir, amb coneixement del lletrat de l’Administració de justÃcia, i a costa de l’interessat, còpies simples d’escrits i documents que constin en interlocutòries no declarades secretes ni reservades. g) Ocupar, d’acord amb el que s’estableix a les relacions de llocs de treball, les prefectures en què s’estructuren els serveis comuns processals, en les quals, sense perjudici de fer les funcions assignades al lloc concret, han de gestionar la distribució de les tasques del personal i respondre del seu desenvolupament. h) Col·laborar amb els òrgans competents en matèria de gestió administrativa, i exercir funcions relatives a la gestió del personal i mitjans materials,



de la unitat de l’oficina judicial o oficina de justÃcia en el municipi en què es prestin els serveis, sempre que aquestes funcions estiguin establertes expressament en la descripció que la relació de llocs de treball efectuï del lloc de treball. i) Exercir la secretaria de les oficines de justÃcia en els municipis, aixà com els altres llocs de treball adscrits al cos de gestió processal i administrativa, tot això de conformitat amb el que es determini a les relacions de llocs de treball corresponents, aixà com exercir llocs de les unitats administratives, quan les relacions de llocs de treball de les unitats esmentades aixà ho estableixin, sempre que es reuneixin els requisits de coneixement i preparació exigits per al seu exercici. j) Exercir totes les funcions que puguin assumir amb vista a la protecció i el suport de les vÃctimes, aixà com de suport a actuacions de justÃcia restaurativa i de solució extraprocessal. k) Exercir totes aquelles funcions que legalment o reglamentà riament s’estableixin i qualssevol altres funcions de naturalesa anà loga a les anteriors que, inherents al lloc de treball que s’exerceixi, siguin encomanades pels superiors jerà rquics, orgà nics o funcionals, en l’exercici de les seves competències.

- Experiència 1 mesos. Titulació de Grau, Diplomat Universitari, enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic o equivalent. Es tindran en compte funcions relacionades directament amb el lloc de treball objecte de la convocatòria.
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- Competències / coneixements: Es valorarà , amb carà cter preferent, tenir la llicenciatura o el Grau en Dret, o bé altres Graus amb contingut jurÃdic (per exemple, Criminologia, Relacions Laborals, Ciències del treball, Gestió i Administració Pública i similars), aixà com les hores de cursos de formació que tinguin a veure amb matèries relacionades amb l’Administració de justÃcia, certificats de nivell de coneixement de català , ACTIC o COMPETIC i experiència professional en funcions relacionades directament amb el lloc de treball. Per a la seva valoració, cal que s'inclogui aquesta informació al CV que s'adjunti.

- Contracte laboral temporal (1 mesos)
- Jornada intensiva
- Salari mensual brut des de '1221' fins a '3000'
- Altres dades d'interès: Per tal de ser admeses com a integrants de les borses del personal interÃ, les persones interessades han de complir els requisits que s'estableixen en els apartats següents, i s'han de continuar complint durant tota la vigència de les borses.



- És requisit indispensable tenir la nacionalitat espanyola, i s’ha d’acreditar mitjançant la presentació del DNI. - Tenir més de 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa. - No haver estat condemnat per delicte dolós a penes privatives de llibertat majors de tres anys, a menys que s’hagués obtingut la cancel·lació d’antecedents penals o la rehabilitació. Per al nomenament en aquelles destinacions que especifiqui la convocatòria en què hi pugui haver contacte habitual amb menors, cal estar en possessió del certificat negatiu del registre central de delinqüents sexuals. - Tenir o estar en condicions d'obtenir el tÃtol exigit per accedir a cada cos d'acord amb el que estableixi la convocatòria. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la documentació que n'acrediti l'homologació. - No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat pel desenvolupament de funcions públiques, a menys que hagués estat degudament rehabilitat, ni pertà nyer al mateix Cos a les proves selectives del qual es presentin. - Les persones aspirants que tinguin la condició legal de persones amb discapacitat amb un grau igual o superior al 33% han d'acreditar, prèviament a la incorporació, la compatibilitat funcional per exercir les tasques encomanades en el cos objecte de sol·licitud a la borsa de personal interÃ, mitjançant un dictamen expedit per l'equip multiprofessional competent. En cas de no complir aquestes condicions de capacitat funcional, la persona aspirant no serà tinguda en compte per l'oferta, per no complir aquest requisit i no presentar la documentació dins el termini establert. El dictamen ha d'informar, si procedeix, sobre la necessitat d'adaptar el lloc de treball. Aquest dictamen l'ha de sol·licitar la persona interessada als equips de valoració i orientació (EVO) de la Direcció General de l'Autonomia Personal i la Discapacitat. - El nomenament restarà condicionat a l’enviament de la documentació que es requerirà a la persona candidata que hagi estat seleccionada. En cas de no rebre-la dins el termini sol·licitat, el nomenament no es farà efectiu. - Disponibilitat d’incorporació immediata. - Cal adjuntar el currÃculum personal i emplenar tots els camps del formulari d’inscripció de l’oferta, en especial, les dades personals i de contacte (correu electrònic, telèfon de contacte). No es tindran en compte les sol·licituds presentades pel personal interà amb un nomenament vigent a l'Administració de justÃcia de Catalunya o que es trobin inscrites en qualsevol de les llistes de la borsa de personal interà de l'Administració de justÃcia.

📌 GESTOR/A PROCESSAL I ADMINISTRATIU/IVA PER AL PARTIT JUDICIAL DE FIGUERES
🏢 Generalitat De Catalunya
📍 Figueres

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: gestor/a processal i administratiu/iva per al partit judicial de figueres / figueres

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: gestor/a processal i administratiu/iva per al partit judicial de figueres / figueres