16 oct
|
SUMAR EMPRESA D'ACCIO SOCIAL
|
Begas
16 oct
SUMAR EMPRESA D'ACCIO SOCIAL
Begas
A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones, i tu hi pots contribuïr formant part del nostre equip. Cerquem professionals amb la titulació d´atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d´infermeria, per a treballar a la residència de gent gran La Vinya - Begues.
Acompanyament a les persones usuà ries del centre, atenció a les necessitats assistencials, tals com higienes, allitament, etc. Participaràs en les diferents activitats i tallers que s'hi desenvolupen, tot vetllant pel correcte estat de salut dels usuaris/es i atenent a les seves necessitats.
- Experiència 6 mesos. Valorable aportar experiència demostrable en l'atenció a persones amb situació de dependència
- T�TOL FP DE GRAU MIG
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Certificat de Professionalitat, Tècnic Cures Auxiliars d'Infermeria, o Tècnic d'Atenció a Persones amb Dependència.
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1248
📌 GEROCULTORS RESIDÈNCIA GENT GRAN LA VINYA(H/D) (Begas)
🏢 SUMAR EMPRESA D'ACCIO SOCIAL
📍 Begas