Academia d´angles situada al centre de Granollers busca professor/a per formar part de l´equip educatiu.
A continuación, encontrará un desglose completo de todo lo que se requiere de los posibles candidatos, así como la forma de presentar su candidatura. ¡Mucha suerte!
No és necessària experiència prèvia. Busquem sobretot una persona amb bon nivell danglès, iniciativa i ganes daprendre i ensenyar. Oferim suport i orientació inicial per ajudar-te a adquirir experiència i confiança en lensenyament.
La feina consisteix en preparar i impartir classes danglès i acompanyar els alumnes en el seu aprenentatge, creant un ambient positiu i atrayente. Oferta de treball a la comarca Vallès Oriental
- Bon domini de langlès, tant oral com escrit.
- Ganes de treballar, aprendre i ensenyar.
- Responsabilitat i compromís.
- Capacitat de comunicació i tracte amb els alumnes.
- Actitud positiva i iniciativa.
- Estudis relacionats amb leducació, idiomes o altres àmbits similars.
- Estades o experiència en països de parla anglesa.
- Creativitat i capacitat per preparar activitats dinàmiques. xugodme
- Residencia a Granollers o rodalies.
📌 Professor/a Anglès - Granollers
🏢 Camden School
📍 Granollers
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.